Kosläpp

09:10 var vi (jag, Bella, Anders, Dylan) framme vid Sundborns lantbruk för årets kosläpp

09:30 mötte upp mamma och pappa. Sen gick vi tipspromenad 

10:00 barnen fick hemmagjord glass

10:30 korna släpptes ut! Snacka om glada kossor :) Så härligt att se



En ballong blåste in i hagen. Korna följde efter den men blev rädda när dom kom för nära. Haha



Bella utanför kvigornas hage

Det bjöds på bullar och mjölk. Bondmoran hade bakat 2000 bullar till detta event!

Ett helt fantastiskt väder gjorde inte dagen sämre direkt ;-) 

11:30 jag, Anders och barnen åkte ner på stan och lunchade på åhlens. Sen blev det lite shopping. 

En del fynd gjorde jag tex: Ett par nya joggingskor 199kr och ett par bikinitrosor 49kr på Stadium. Jag köpte även en upplaga med diverse solprodukter på Åhlens (25% rabatt) Gäller att passa på :-)

Nu är vi garderade!!

Köpte även sandaler, två klänningar och ett par korta leggings åt Bella. Nu är hennes outfit till skolavslutningen klar!!! 

Extra nöjd blev jag när hon valde ut klänningen...den kostade bara 99kr!!! :D En jättesöt turkos med små blommor på. 

Nu har jag äntligen lyckats stoppa ner Bella i badet, hårtvättning på schemat ;-) Aldrig poppis! 

Själv njuter jag av sommarvärmen på balkongen :-)

//E 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0