Naturmedicin

Jag känner mig återigen taggad att träna. Speciellt eftersom jag (på eget bevåg) bestämt mig för att trappa ner mina antidepressiva. Jag har fått nog!  Berättade om mitt initiativ för Gunnar igår....han blev väl inte alltför förtjust och började i vanlig ordning att rita hjärnor och berätta detaljerat om hypofysen och hippocampus. Det känns som att jag själv snart kan börja doktorera i ämnet ;-) 
Summan av kardemumman är att jag har att välja på pest eller kolera. Slutar jag med medicinerna kommer min ångest förmodligen att öka kraftigt....slutar jag inte med dom får jag räkna med övervikt som biverkan. 

Mitt val: kolera...då kan jag åtminstone få känna mig snygg ;-) 

Gunnar avslutade emellertid sitt anförande med att säga: "För att vara ärlig gillar inte jag heller medicinerna....och det är ditt val. Men lova att du inte gör några fler förändringar tills vi ses om en vecka." 

Deal!

Så min plan är att kontakta närmaste homeopat för att må bättre på naturlig väg utan biverkningar! 

Gunnar rekommenderade inte naturmedicin....men vad annat hade jag att vänta? Förmodar även att jag kommer att bli uppläxad av min läkare nästa måndag. Helt ärligt förväntar jag mig inget annat. Vårat "moderna" samhälle är totalt korrumperat av Läkemedelsverket! Det sistnämnda tjänar miljardbelopp på att proppa oss medborgare fulla med syntetiskt skit! Så vad händer om vi alla börjar att behandla oss på naturlig väg? Jo...Läkemedelsföretagen går i graven och DET vill dom förhindra till varje pris såklart ;-) 

Nä! Dax att göra efterforskningar på nätet! 

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0