PT

Idag har jag testat att träna med PT på gymmet. En gratis prova på. Sara heter hon, ny på Må Bättre. 

Jag har nu insett att jag är mycket starkare och uthålligare än jag trott! En PT vet verkligen hur dom ska få klienten att ge allt. Och då menar jag allt!! Dips på bänk 3x12 = inga problem! Och den övningen är min fasa ;-) Biceps 3x12 = finemang....fast mina armar var som spagetti efteråt. 
Hon visade mig även två ryggövningar på boll där man kommer åt de minsta musklerna. 

Så nu har jag bestämt mig! Jag kommer att fortsätta träna med henne framöver. En gång i veckan. Jag behöver nån som "piskar" på mig. Nån som får mig att ge allt jag har...och lite till!! 

Imorgon blir det en vilodag då jag tränat tre dagar på raken. 

På lördag blir det minst två yogapass då Yogahuset har Öppet hus. Det gillar jag :-) 
Sen på lördagkväll vankas det kräftskiva. Bella åker till mina föräldrar imorgon efter skolan och kommer hem på söndag. 

Skönt med lite egentid, det behöver jag!

//E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0