Måndag 11/8

Mitt på dan åkte jag och Bella ner på gymmet. Ben på schemat. Jag ökade vikterna lite :-) Det gick bra!! Hoppas träningsvärken inte blir lika dryg som sist...

Jag lagade middag tidigare än vanligt eftersom Hästis börjar idag...(Till Bellas förtjusning). 
Vi bytte ridskola till Svedens Ponnyklubb och hade turen att få en plats redan nu till höstterminen :-) 
Första gången idag alltså, 17:30 ska vi träffas i stallet. Ska bli skoj! 


Dagens middag: Ädelostgratinerad kyckling med valnötter. Ris till det. 

Mums!

//E 

Kommentarer
Postat av: Nadim

Det ser gott ut;)

2014-08-11 @ 17:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0