Lördag

Bella cyklade iväg till en kompis strax efter 10 på förmiddagen. 11:30 kommer hon hem, gråtande med rosa kladd i halva ansiktet. 
Förklaringen: dom hade cyklat till Ica och köpt glass. På vägen därifrån hade Bella ätit glassen med ena handen och styrt cykeln med den andra. 
Resultat: Bella ramlade med cykeln och fick glassen i ansiktet. 

Skador: ett litet sår i ena handflatan. 

Skador på cykeln: cykelkorgen något bucklig. 

Det som var värst: att hon inte hunnit äta hela glassen. 

Efter sårtvätt och rengöring av ansikte fick hon en isglass samt återhämtning i soffan. 

Tur att det gick såpass bra! En cykelkorg kan man skita i!!!

Nu har hon återigen humöret uppe och följde med två kompisar till Slättabadet :-) 

Själv har jag storstädat vardagsrummet....kändes som en god ide i hettan ;-) Aja....ett dammfritt rum fick jag åtminstone. 

Nu tänkte jag relaxa lite på balkongen. Om det går bra? Nej!! För helvetets avkomma vill antasta mig hela tiden!! Fy fan vilka äckeldjur!! 

Ni som känner mig vet vilka jag syftar på! (Getingar såklart). 

//E 

Kommentarer
Postat av: Nadim

Va försiktig med getingarna.själv har dålig minne av de
MVH nadim från Stockholm ;)

2014-08-11 @ 17:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0