Godmorgon

Sov som en död 9 timmar på raken :) Pigg och utvilad. 

Nu sitter jag i solen på bron och njuter av kaffe och lugnet. Ljuvligt! 

Bella har tröttnat på att spela fotboll (hon höll ut bra länge måste jag säga) så nu behöver vi inte passa nån tid när vi ska hem. Ridningen har hon ju inte tröttnat på iallafall ;-) Mammas flicka! 
På onsdag ska hon börja på Born To Move som Må Bättre har. En 45 minuters klass för 6-7 åringar. Där kommer barnen att få röra sig till musik och leka lekar. Blir nog toppen! 

Imorgon startar en ny träningsvecka för mig oxå :-) Jag är laddad! Dessutom har jag varit noga med kosten hela helgen, hållt mig inom kalorigränsen och har inte ätit en enda godisbit!! Stolt :-) 

Måndagar är min mest hektiska dag på hela veckan. Först Gunnar sen gymmet, hämta barn, fixa middag och sen till stallet så Bella får sin lektion. Så dessa kvällar är jag helt utpumpad!! 

Jag har även bestämt mig för att sälja mitt köksbord och stolarna. Det är alldeles för stort för mitt kök! Jag ska ta mina föräldrars gamla köksbord för 4 personer istället. Pappa ska bara slipa och lacka skivan först. Sen ska jag leta fyra vita stolar på loppisar. Jag vill att alla ska vara olika så jag får en personlig stil. 
Det kommer att bli riktigt bra!! :-) 

//E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0