Branden i Sala

Igår drog brandrök och aska från branden i Sala in över Falun. SOS Alarm utfärdade utegångsförbud. Inte speciellt kul att behöva stänga balkongdörr och vädringsluckor i denna hetta! Jag och B som brukar sova på balkongen till och med pga syrebrist inomhus. Det blev en lång och svettig natt....till på köpet vaknade jag 05:30 av träningsvärk i benen. 

Tack och lov luktar det inte lika mycket rök ute idag....man kan till och med se att himlen är blå ;-) 

Hoppas att dom får stopp på branden snart! 

Min plan idag är att gå på Yoga 17:00-18:15. Ska bli skönt att stretcha ut musklerna. 

Jag har fortfarande problem med frukostintaget...mängden alltså. Från och med nu ryker nötterna. Istället tar jag tre stycken omega 3 kapslar. Jag tar även en tablett multivitamin. 

Jag är ingen mogen kvinna 50+....men tydligen var den sorten bäst om man tränade mycket. Notera även de gigantiska kapslarna/tabletten! Det går åt en hel del vatten för att svälja ner dom :-/ 


Förutom gröt/blåbär och 4 äggvitor åt jag tre bitar vattenmelon. 

Mätt är bara förnamnet! Det blir soffvila och True Blood tills dess att Bella kommer hem och äter lunch :-) 

//E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0