Massor av motion!

Ja man kan lugnt säga att jag fått en hög dos med motion idag! Jag har cyklat sammanlagt ca 1,4 mil, jobbat ett 9-timmars pass där jag inte hållt mig stilla många sekunder i taget plus att jag krattade så svetten rann i ca 45 minuter direkt jag kom hem! Herregud va jag är BRA =) Det är nästan så jag känner hur mina muskler har expanderat ;)

Extra viktig fakta: Trots att jag inte cyklat på typ 2 år tog det mig bara 25 minuter att cykla 7 kilometer!! Och då cyklade jag fel två gånger och fick lov att vända...hahaha!! Virrpanna man är ;) Så egentligen kan man säga att det tog cirkus 20 minuter.

Nu har jag duschat och håller precis på att inta lite kvällsmat.

Bella har haft en till vända med hög feber idag, stackarn! Jag som var säker på att det höll på att vända igår! Då får hon vara hemma från dagis imorgon med.

Nu ska jag slänga mig i säng så jag vaknar pigg och utvilad för imorgon väntar återigen cykel-motion och ett kärt 9-timmars pass på jobbet.

Godnatt

//Emma

Kommentarer
Postat av: Kattis

Oj va duktig du är!! Och kratta?! DE skulle jag oxå behöva göra hehe..



Kram

2009-05-18 @ 12:09:38
URL: http://kattislindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0