På kupolen med Bella och Malin

Idag blev det 2-3 timmar med Bella och Malin =) Babyproffsen första anhalt då vi båda hade ärenden dit, jag var tvungen att köpa ett långärmat matförkläde till skruttan (känns som att det behövs) och så fyllde jag på lagret med barnvagns reflexer.

Lunch/fika/mellis blev det på Wayne´s



Grillad Toast med sallad



Bella åt Frutti =)



Malins humor var på topp ;)

Ja det blev lite hysteriskt där ett tag...haha! Allting spårade ur totalt....det började med fruktsallad och slutade med syfilis! Men det är väl som vanligt! Hahahaha! Kul var det iallafall =)


Sen blev det lite ICA och lite Lidl, nu har jag införskaffat mig lite städprylar för här ska städas! Jag har redan börjat skrubba i köket =) Super bra rengörings våtservetter som luktar citron...städningen blev plötsligt mycket roligare!

Nu ska jag dammsuga och torka golv, sen får det vara bra för idag!

kram  //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0