Snart bär det iväg...

Nu har jag gjort allt jag ska i hemmet så som vattna blommor, diska undan och slängt sopor. Plus att jag har packat i stort sett allt. Nu ska Bella få mellis snart och sen bär det i väg till Falun!

Vi ska först förbi min bror Anders och lämna Kenneth med tillbehör, hoppas det funkar att ha hon där! Vid det här laget har vi tyvärr konstaterat att hon är en klar innekatt och en sån vill vi inte ha! Om det inte funkar hos Anders kan farmor ta henne...skönt att ha ett andrahands alternativ.

Malin och Minna va här en vända på lite kaffe =) Trevligt! Hundarna fick busa ordentligt i snön! Det kan Boss behöva för nu kan han inte leka med henne på typ 2 veckor.

Dax att fixa det sista!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0