Snuvad På Min Godispåse

Ja det blev jag nu! Jag hade tänkt att gå ner på ICA och handla en lördagsgodis påse BIG SIZE att götta mig med framför TVn när Bella somnat, men ICKE!  Eftersom hon tog sin första tupplur så sent och vägrade ta tupplur nr 2 senare på eftermiddagen blev hela dygnsrytmen totalrubbad. Så när jag gav henne gröten som vanligt runt 17.30 tiden somnade hon sittandes i stolen. Hon märkte inte ens att jag torkade av henne, la henne på skötbordet, bytte blöja och tog av klänningen. Snacka om att sova tungt. Så det fanns inte så mycket annat att göra än lägga henne för natten. Strax före kl sex, helt otroligt. Vi får se hur det här går.
Stor risk att hon vaknar mitt i natten och vill ha vällingflaskan som hon missade nu. Eller, ännu värre, att hon vaknar 4 eller 5 i morgon bitti och är pigg. Skulle vara katastrof!
Åååååå jag som hade tänkt att handla godispåsen efter att hon fått kvälls gröten!!! Vilken MISS!!

sömntutan


Jaha.....vad ska jag göra nu då?? Men jag kom på att jag har 2 chokladbollar kvar i kylen som jag kan trycka i mig. Chokladbehovet är STORT den här tiden varje månad. Nu kommer jag säkert att utveckla acne lagom till flytten. Heeeeej grannar! Men ärligt talat SKITER jag fullständigt i det!! Bara jag får min choklad!!

AMEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0